Rabu, 24 Jun 2015

Jalan - jalan ke Putrajaya Part 1

Salam Ramadhan yang ke 8 hari hari ini. Tengah buat apa tu. Pasti ada yang sedang berehat sambil melayari internet nak cari resipi baru kan. Maklumlah, nak cari menu berbuka puasa dan mungkin ada yang nak buat biskut raya. Semuanya rajin - rajin belaka. Apa - apapun yang kita buat semuanya kalau ikhlas, Insyaallah akan diberkati. Kali ini saya nak masukkan entry pasal jalan - jalan ke Putrajaya masa cuti sekolah hari tu, bulan mei 2015. Di Putrajaya saya tinggal di rumah abang saya di Precint 11, kuarters kerajaan. Memang rumahnya cantik dan selesa. Seronoknya jadi penjawat awam ni macam - macam benefit yang dapat. 

Di sana saya n family cuma bermalam satu malam je sebab esoknya nak ke RPP Morib pula. Sempat singgah di Festival Floria yang sedang berlangsung tu. Saya yang tak berapa familiar jalan kat sana bawa sekali anak - anak abang untuk tunjukkan jalan ke Precint 4 yang terletaknya Floria ni. Festival ni best, saya suka pergi sana sebab tak pernah pergi pun, ada macam - macam deko yang boleh dijadikan contoh untuk taman kat rumah kita. Hubby tak nak masuk dalam floria, dia cuma tunggu kat pintu pagar. Boleh cam tu ye, tapi dia memang tak suka bunga pun. Saya cuma masuk n layan bergambar saja untuk dijadikan kenangan. Kalau ada lagi floria, insyaallah saya akan pergi lagi.





















Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...