Ahad, 17 April 2016

Jawatan baru, kerja baru, tempat baru..

Salam semua,

Rasanya sudah lama saya tidak online sejak bertukar tempat kerja baru dan jawatan baru ni. Maklumlah tempat kerja baru ni jauh sikit dari tempat kerja lama. Saya bertukar jawatan @ naik pangkat mulai 8 November 2015. Sudah 5 bulan rasanya.

Setiap hari saya berulang 80 km pergi dan balik. Dulu pukul 5.30 petang dah sampai kat rumah. Ni pukul 6.00 baru sampai kat rumah. Sian anak - anak n hubby. Tapi, insyaallah jika ada rezeki saya akan dapat juga bertukar ke Kuala Kangsar. Dah mohon, dalam proses kelulusan. Doakan saya ye.

Rutin harian saya juga dah berubah. Masa untuk berimaginasi @ mengarang novel pun dah semakin suntuk. Kerja baru ni memang tak sama macam saya jadi PT dulu. Semua kerja pentadbiran, kewangan, aset, perolehan dan satu pusat ni di bawah tanggungjawab saya. Aduh, pening sungguh.

Apapun, semua itu rezeki dari Allah. Saya akan cuba memberikan yang terbaik dan berkhidmat untuk negara.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...